Stuggi <3

Idag är jag så glad, för idag ska jag till stuttgart, tjoho!
Vi ska först gå nån slags konstrundvandring här i stan, sen när den är slut vid typ kl13 åker jag och Elin direkt till good old Stuggi, freu mich sehr!
Är snart två år sen jag och Emelie var där och jobbade. Helt sjukt. Under tiden som har gått så har chefen vi jobbade hos gått i konka, både jag och Emelie har börjat universitetet och min tyska har (förhoppningsvis) utvecklats massor.
Jag hoppas att några gamla kändisar är där i krokarna så jag åtminstone får hälsa på dom. Rutan, Zeljko, Steven, Badi och Jochen vore det tillexempel skoj att träffa....och självklart skulle det vara ooootroligt roligt att se minen på Alex, Miri och Sabina när jag kommer förbi där, dom som hatade oss.
Kul är det i alla fall att jag ska få träffa Barry och Anne mm igen, jag och Elin ska nämligen få sova hos Barry en natt, schyrre. Jag har även bestämt träff med Boluboy and tha gang.....även fast det kanske inte är liiika roligt.

Jag vet tyyyyp redan nu vad jag vill visa Elin när vi är där....stan, stället vi jobbade på, den goda china-maten och självklart, min all time favorite: Oblomow!!

 
Barry och Jag på Oblomow 2007.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0