V.12

Nu ska jag ta tag i mitt liv igen, träning minst 3 dagar i veckan (helst mer...), hälsosamt ätande och mycket roligheter. När vi var i Würzburg så insåg jag hur mycket man faktiskt kan hinna med på en dag bara man går upp i tid och är lite effektiv. Från och med nu ska jag alltså bli fröken effektiv...

Hitills ser min vecka ut så här:
Måndag: Skola 13:15 - 15:00, IKSU, Städa.
Tisdag: Mentormöte 12:00, Skola 13:15 - 17:00.
Onsdag: Få EKG-bandspelare för att kolla hjärtat 10:00, Informationsmöte för gymnasieelever(?), IKSU.
Torsdag: Skola 08:30 - 12:00, Plugga, IKSU. 
Fredag: IKSU, Epp-date med tandemtyskarna?, Party?
Lördag: Slappa, Middag med korren, KORREFEST!
Söndag: Skogis, slappa, läsa bok.

Mitt liv är spännande just nu.

Kommentera gärna!
Postat av: Mäx

Har du glömt St.Paddy's dag imorgon?

2009-03-16 @ 15:26:50
URL: http://anasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0