Avverkat 6 km.

Pjuuuuh, kom nästan precis hem. Har varit en effektiv dag idag!
Först tenta mellan 9:00 och 11:30 typ, sen drog jag ner på stan för å leta reda på ett par bikinitrosor inför torsdagen, fanns inte ett endaste par kvar på stan...eller jo, det fanns men dom va minismala eller typ snorgröna, inte så hett! Blev tvungen å ta bussen till Ersboda och ränna runt där lite innan jag hittade ett par som är nästan normal...får försöka hålla mig i vattnet och inte flasha rumpan så mycket, då ska det nog gå bra!
När jag betalt och tänkte åka hem så gick inte bussen än på typ 10 min, blev less och bestämde mig för att gå istället, mellan ersboda och ålidhem centrum är det 6km så det blev en ganska ordentlig promenad. Skönt!

Nu har jag slängt in en tvätt och ska väl försöka städa lite här...ikväll kommer nämligen tandistyskarna hit och ska titta på film med mig och Elin, kommer bli soft.

Aja, städa var det ja....tjipp!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0