Bra men dålig start på dagen.

Vaknade vid 8:00 av att Johan ringde och väckte mig, eller jag vaknade väl egentligen 1 minut innan han ringde.
Sen somnade jag om och vaknade igen 8:30, blev trött, skrev till Elin och vi sköt upp vår pluggdejt en timme. Vaknade kl 9:00 istället klev upp för att göra frukost...hade varken mjölk, yougurt, smör eller mjukbröd så det fick bli en ganska fängelselikande frukost, hårdbröd med lite ost och till det ett glas bubbelvatten. Inte så gott.
Nu sitter jag i Lindellhallen är tröttast på jorden och väntar på Elin, hon är sen som vanligt, haha!
Håll tummarna för att det blir en produktiv pluggdag...har nämligen tenta imorgon, och vi har typ inte ens börjat plugga. Inte bra.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0