Min närmsta framtid.

Imorgon: Ålidhems vårdcentral för å hämta remiss, sticka mig i fingret på sjukhuset. Gå på översättningslektion 09:45, hoppa på bussen som går från ÅC 12:20, anlända strax efter kl 17 i Harmånger, bli upphämtad av J, åka till skogen, krama mami, papi och gosa med kissemissarna. Sova jääätteskönt i min egna säng.
Torsdag: Softa hemma i skogen, titta på film, gosa ner sig i soffan och framför allt....käka tacos!
Fredag: Upp tidigt, in till stan, troligen en fika sen upp på E4an och brumma iväg till Övik för å pussa på Walter och syrran, softa i soffan tror jag?
Lördag: Upp tidigt, käka frulle, pussa på Walter, pyssla med någon slags fräs, ta en promenix, käka lunch och sen brumma iväg till Ume igen. Käka go´mat, förfesta med bästa folket, dra till Trähö´s korrefest och sen ner på stan och slå klackarna i taket.
Söndag: Sova till tolv, dra sig ur sängen, släpa sig till Skogis, käka bästa Brunchen, släpa sig hem, däcka i sängen igen och bara laaaata sig. Packa.
Måndag: Kliva upp i tid, I TID! Få skjuts till flygis, säga jobbigt hejdå, flyga iväg till tyskland...!

Kommentera gärna!
Postat av: J

Vänta nu här: "bli upphämtad av J, åka till skogen, krama mami, papi och gosa med kissemissarna."

Vad hände med att krama mig?! :P

2009-10-21 @ 03:19:57
Postat av: Frida

Haha, det kändes som självklart så jag orka in skriva det ;)

2009-10-21 @ 09:27:00
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0