Pepparpeppartaiträ

Nu helt plötsligt blev jag jättejättepepp på att åka till tyskland, kommer bli så härligt å träffa massa nytt folk (förhoppningsvis), bo på ett nytt ställe, prata massa tyska och få lite mer resvana.
Det roligaste med att planera en resa är visserligen att pyssla ihop så att tåg, flyg och sånt klaffar, men framför allt att få göra packningslistor, det är det absolut roligaste! Jag skrev ihop första utkastet på min tidigare idag, fina färger och många kategorier "Viktigt!", "Eventuellet", "Kläder", "Inför plugget" mm. Iiiih längtar tills avprickandet och ipackandet börjar...måste nog tjuvstarta på lördag.
Tittar på America got Talent just nu, snart blir det läggdags, måste upp tidigt imorgon och diskutera C-uppsatsen.
Tjarå.



                                                                        "Det kan va så förfärligt, det kan va så bra..."

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Jag är också pepp! Och måste få kika på din packningslista... :)

2009-10-19 @ 23:53:36
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0