städtanten.

Varje söndag även om jag inte druckit så är jag bakis och mår illa. Allra helst om jag varit på skogis, tror i och för sig att det kan ha att göra med sockerchocken kroppen får av de gigantiska kakorna och grädde...
Nu måste jag ta tag i städandet, det är ju jag som har städvecka den här veckan, vilket betyder att idag ska källsorteringen ut, golvet ska dammsugas och torkas och spisarna ska göras rent. Pjuh, jag är inte laddad, måste nog ta med datorn in i köket och spela lite braig musik under tiden, då går det nog snabbare. Fast oj, jag kom precis på att det är ju repriserna av "vem vet mest" nu, det kan jag lyssna på i bakgrunden så blir jag allmänbildad samtidigt som jag gör det rent och snyggt. Bra där!
Ikväll blir det en riktig tvkväll, först är det ju det sedvanliga "Top Model" som gäller, och sen har ju "Vem kan slå Filip och Fredrik" seriestart, tjoho, dom är så roliga.
Aja, dags å ta tag i det här nu! Wish me luck.

                                                                                  

                                                                                      Prata inte om mig, prata med mig...


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0