Bästa jag vet!


Idag såg jag första avsnittet av House säsong 6. Alltså nu börjas det igen, jag får abstinens och vill se nästa avsnitt redan nu nu nu! Problemet är ju bara att de inte ens har sänt avsnitten i USA än, buuuh, betyder att jag måste vänta i alla fall en vecka till och här i sverige är dom ju bara inne på säsong 5 vilket dom tänker börja sända på tisdag. Tråkigt. Avsnittet va i alla fall riktigtriktigt bra och House var lika porrig som vanligt!

En annan abstinens jag har är träningsabstines, är fortfarande sjuk så ja kan inte gärna gå på IKSU, då blir jag väl ännu sjukare och det vore ju onödigt. Jag vilar över helgen och sen tar jag tag i det där igen.
Appropå helgen så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för, Elin sviker och åker till Sthlm för å hälsa på Linnea, Johanna drar hem till Hudik över helgen och jag blir kvar alldeles ensam. Kanske åker jag ner till Övik en sväng för att hälsa på Syrran, Jonas och sötis-Walter han har ju blivit stora pojken nu och kan sitta själv och allt.
Duktig liksom!
Aja, nu ska ja se slutet på Extrem överlevnad, Bear Grills är lite av min idol.
Tjarå!


Kommentera gärna!
Postat av: Maria

Du ska hänga med mig ut! Antingen ikväll eller imorrn.. Och kanske EPP?

2009-09-25 @ 07:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0