Helt väck är ja inte.


Igår va grymt. Jag och Elin började med att titta på Idol hos henne och värma upp med några glas vin, sen blev det en sväng till Corona där vi träffa Felix hans fransmännskompisar och en massa annat trevligt folk, Älska utbytesstudenter! Vi dansade som galningar iaf och träffade även på nån snubbe som faktiskt är från Hudiksvall, kände inte igen han dock, men det är ju inte så ovanligt att ja inte gör det...
Nu sitter jag här hungrig som en varg och väntar på att Elin ska komma så vi kan gå och köpa rullpizza med massa vitlök, har inte ätit nått på hela dagen, så tycker jag gör mig förtjänt av en bakispizza....och särskilt efter Aqua Power passet jag var på igår, fasiken va jobbigt!

L8r!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0