Kanske tårta?


Godmorgon! Sitter och käkar min frukost/brunch/lunch nu, mumma. Idag blir det liksom igår lugnt, hade egentligen velat gå på stan och shoppa, har lite saker jag måste köpa. Framförallt skor! Ni som känner mig vet att mina skor är väldigt trasigt i hälen, det är dom efter att jag hoppade på kryckor då jag opererade foten. Förutom skor så måste jag köpa ett par nya badbrallor, dom jag har nu börjar det typ gå hål i, inte så praktiskt kanske om man är och badar på ett badhus.
Ikväll blir det i alla fall mys, är bjuden på födelsedagskalas hos Ida så ska få käka godsaker och samtidigt se hennes och Jens nya lägenhet, skoj! Håller i hemlighet tummarna för att vi får se lite topmodel också!

L8r!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0