vin och popcorn


Oj, kvällen slutade inte precis som jag trodde. Jag gick ut i köket en sväng innnan jag tänkte gå på ica och köpa godis, då hade marre bakat en kaka som dom tänkte käka, så ja joinade, och eftersom alla tre drack vin eller sprit så tog jag en skvätt vin jag med. Det slutade tyvärr inte med ett glas, utan nu sitter jag här lite salongsberusad, tjejerna gick ner på stan och ska festa vidare, jag stannar hemma i mina mjukisbrallor. Va i alla fall jäkligt roligt, vi diskuterade lärar/läkaryrker, sex och annat intressant, dom lovade att knacka på min dörr då dom kommer hem, så jag hoppas dom gör det, vore roligt med en efterfest!
Förövrigt så är jag glad att jag läste klart boken tidigare idag det betyder att jag slipper göra det imorgon, fett najs.
En annan sak som är galet är att Marre skrapade en trisslott då vi satt där allihopa, så helt plötsligt har hon blivit 1000kr rikare.....GALET! Ni ska få se bildbevis imorgon, för jag orkar inte riktigt ladda in bilderna nu.
Nu sitter jag och tittar halvt på tv och pratar desto mer på msn, samtidigt som jag käkar popcorn och dricker vin, mys.

Puss!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0