Inget pekfinger.

Gud i min lilla låda. Jag är fortfarande helt slut sen igår. Dagen blev längre än jag trodde. Klev upp 04:45, anglade fram till 09:15, (drog up tre gäddor, den största vägde typ 1,2kg) gick hem och sov typ en timme, åkte till jobbet. Jag fick jobba i badhuset igår, själv. Va galet mycket folk, jag hann inte med någon lunch och jag satt inte en sekund. Tillslut när klockan var 20:40 kom jag äntligen hem. Då var jag död, hade varit vaken nästan 16 timmar, sjukt. Då tittade jag på Johan Falk sen somnade jag gott.
Idag klev jag upp kl 09 och drog på jobbet, fick jobba i hamburgeriet idag, det är lite softare, man slipper i alla fall vara ensam. Däremot va det inte så smart att jag hackade av mig halva pekfingret, inte så skönt.

Längtar tills på torsdag, då får jag kanske shoppa lite, osså längtar jag till på fredag, då blir det gomiddag och lite partaj. Hej bockarna!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0