Plugga, jobba, sova, shoppa?!

Hej! Jag har typ suttit vid köksbordet hela dagen idag och pluggat, därför det inte blivit nått blogginlägg, inte för att jag tror att nån saknar de men ändå! Imöra drar jag nog till stan, så länge dom inte ringer på morgonen och vill att jag ska jobba, för i så fall ställer jag upp. Har glömt bort hur roligt det är att räkna timmar man jobbar och sen förvandla de till pengar i sitt huvve. Awesome ju.
Annars så har det väl inte hänt så mycket i mitt liv. Sett klart alla How I met your mother avsnitt som finns ute, så nu måste jag vänta till den 12e innan jag kan se nästa avsnitt. Nästa avsnitt av House kommer då med, så man kan ju säga att jag har nått att se fram emot. Bästaste! På fredag blir det som jag nog sagt tidigare middag med Linda och sen en eventuell utgång på kära gamla bockarna, stället där jag förr var som en möbel. Det blir dock inte sån hård utgång, ska nämligen upp och jobba kl 12 dagen efter. Ensam i badhuset igen, inge skoj, men pengakåt som jag är kunde jag inte tacka nej då chefen frågade.
Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Dexter, har nämligen börjat följa den serien nu när det varken finns nå HIMYM eller House avsnitt jag inte sett ute.

Hörs! Puss å natt!
Saknar..


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0