En tenta av veckans två avklarad.

Har precis haft tentan i Vokabulären, tror det gick riktigt bra faktiskt. Om man nu inte får otur bara för att man säger sådär? Jag är så lycklig å glad att det är över så jag tror jag ska fira med att åka ner på stan en sväng och kanske köpa nått litet roligt plagg eller så. Va skit längesen jag var och shoppa....det ser man på i min garderob. Tråkigt tråkigt. Jag vet i alla fall att jag måste köpa puder (för jag hade tydligen ner allt på golvet då jag kom hem full i fredags...) och så "måste" jag på systemet inför fredagens International Pub. Den här gången är det OS som tema. Tror dock inte att vi kommer köra på någon galen utklädnad den här gången, blir för jobbigt och jag har inte tid med det heller.

Aja. Ska som sagt ner på stan nu. Läjter mina små gullgrisar!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0