Massa osammanhängande blah.

Ha varit en väldans lugn helg. Skönt det å! har varit så himla trött på senaste tiden, började redan i onsdag, var så trött så trött, hade nog kunnat sova bort hela dagen om jag bara fick. I torsdags var det International Carneval Pub, jag var på Iksu och tränade innan, kanske var inte det ett så smart drag, för jag blev så jäkla trött då jag var på KrogenKrogen sen och gick hem innan 01. Kände därför att jag blev tvungen att ägna helgen åt att sova ut och vila upp mig. Det är visserligen en soft vecka den här veckan, sista lektionen imorgon (yaaaaaay) men nästa vecka blir desto jobbigare. Har minst två lektioner varje dag och två tentor på det, usch å tvi å fy och bläh.

Alla hjärtansdag var förresten mys, lugn och mysig. Me like.

Nu måste jag läsa 174 sidor inför imorgon, är på sida 56, så det är en bit kvar.
Later kanske!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0