Namnsdag!

Japp, idag firar vi mitt namn...
- Grattis på namnsdagen Frida!
- Tack tack!

Jag firar min födelsedag genom att plugga vokabulär och fonetik. Ungefär lika roligt som det låter.
Något som var lite roligare är drömmen jag hade om mig och Elin, jag drömde bland annat att vi var på ett tivoli med massa celler, ungefär som på Boda Borg. Men det roligaste var att jag drömde att vi träffade massa kändisar, bland annat Michael Jackson, och alla dom tyckte det var så häftigt att jag är så lång, så de ville att jag skulle gå runt på tå hela tiden för att bli ännu lite längre. Ha!
Nu mer plugga, sen kanske en sväng på Ica Maxi tillsammans med J, "måste" på systemet också, är sugen på att partaja imorgon. Kanske förfest här? eller förförfest och sen drar vi någon annanstans?
Någon som är på??

Later!

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Grattis på namnsdagen!!! Och inte födelsedag, som du råkade skriva där. Haha, du måste berätta mer om den där drömmen sen. Fest imorrn blir grymt iaf! Go natt!

2010-02-18 @ 22:39:04
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0