Urkaburkamurka.

Tjah! Fasiken vilken produaktiv dag jag har haft idag.
Vaknade upp hos J typ vid 8, gick runt en sväng i lägenheten och sen gick jag och la mig igen. Halvslumrade och vaknade till då J kom hem runt 10, då försökte vi se "Succeduon med Anders och Måns" men datorn strejkade lite. Då blev det slappt någon timme till sen åkte jag hem. Tog hand om mina sysslor som ska utföras då man har städvecka, så som att städa köket, torka golv, städa spisarna osvosv. Sen drog jag på Iksu tillsammans med Johanna, tränade Aquapower, lagade mat, pluggade, somnade, pluggade och nu tittar jag på Wallander. Imorgon måste jag plugga mer mer mer mer mer. 

Så här ser nämligen min vecka ut: 
Måndag: Skola 08:15 - 13:15, självstudier, Iksu?
Tisdag: Skola 13:15 - 15:00, självstudier, Iksu?
Onsdag: Skola 09:15 - 10:15, Vokabulärtenta 13:00 - 15:00. Gruppledarmöte 18:00.
Torsdag: Skola 10:15 - 13:15, självstudier, Iksu?
Fredag: Fonetiktenta 09:00 - 1300, EPP, International Pub. 
Lördag: Softa.
Söndag: Skogis, Iksu?

Till sist, Inte för att kasta sten i glashus, men har inte Darin blivit lite tjockare? Tyckte han såg lite mulligare ut runt halsen och i ansiktet när han uppträdde på Melodifestivalen. Eller har han bara "vuxit upp"?


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0