10 timmars kämpa.

Nu har jag varit på Universitet i 10 timmar. Det räcker väl för idag va?
Vet inte riktigt hur mycket vettigt jag har fått gjort men lite känns det i alla fall som att jag har klarat av. Skönt. Imorgon blir det en heldag igen. Ska nog försöka satsa på att vara på universitetet någon gång mellan 10 och 11 och sen sitta fram till att jag är så gott som klar. Lär väl bli framåt kl 19 kanske. Det är om jag ser till att jobba på flitigt alltså. Pjuh, blir less redan nu då jag tänker på det...

Bjuder på en rolig bild från förra året för att lätta upp stämmningen!
Elin, Max och jag. Elin ser lycklig ut, max ser glad ut och jag ser mest ut som att jag försöker se porrig ut alternativt ser jag trött ut (med handen på max´s bröst?!). Haha those were the days!


Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Du var skitsnygg ju! Och ja, du ser ganska porrig ut :)

2010-01-21 @ 23:10:54
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Jan

those were the days my friends...wo sind die bloß hin?

2010-01-21 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0