Beschäftigt.

Ojoj, nu är jag i fas igen. Kom hem strax efter klockan sju, käkade lite, var på Ica, tittade på feta barn på tvn och nu sitter jag här nyduschad och väntar på att PH ska börja, efter det blir det till att sova. Att kliva upp strax innan kl 7 är inte riktigt min grej.
Jag har i alla fall träffat de som ska vara buddisar tillsammans med mig och Elin, alla var väldigt trevliga och roliga, imorgon ska vi träffa utbytesstudenterna, hoppas dom är najsiga! Jag känner dock på mig att vi kommer få en superbraig grupp. Kommer bli grymt det här!
Imorgon innan mötet måste jag försöka få så mycket som möjligt på uppsatsen gjort, den ska ju in snart, det om något är galet! Ska dock unna mig en sovmorgon innan jag sätter igång med, det behöver jag tror jag. Att sova till halv tio kommer kännas som värsta lyxen.

Förresten, har ni tips på nå roliga lära-känna-varandra-lekar så säg gärna till. Innan imorgon kl 19 helst.

Nu tv. L8r kanske.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0