Imorgon börjar mitt engelska liv.

Tjah! Kom precis hem från Ida, har varit där sen typ klockan fem tillsammans med Elin, Annika och Johanna. Vi har spelat Super Mario på Nintendo 16-bitars i maaaassa timmar, himla roligt, men också himla frustrerande då det inte går som man vill och man dör alldeles innan "målet".
Jag borde väl gå och lägga mig nu egentligen, ska tydligen vara på skolan redan kl 7:30 imorgon. International Office ska bjuda alla gruppledare på frukost, hoppas det kommer bli mumsigt! Efter frukosten hinner jag förhoppningsvis skriva lite på uppsatsen för sen kl 10:15 börjar Engelska A. Kommer bli helskumt att gå i en stor klass och läsa engelska instället för tyska, känner på mig att jag kommer råka börja prata tyska istället för eng och att ja kommer blanda ihop allt riktigt mycket. Jag får passa på att prata tyska med utisarna i buddygruppen så att jag inte glömmer tyskan helt nu när det blir engelska för hela slanten...
Ska iaf bli roligt att träffa lite nytt folk, och kanske blir det lite slappare också, ja håller tummarna.

Sova var det ja! Godnatt!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0