plugga?

Sitter i UB (Universitetsbiblioteket) Lindis är proppfullt. Hoppas jag får någonting gjort idag, igår var nämligen ingen produktiv dag. Jag hade ju så jäkla ont i huvudet och gick och la mig strax efter kl 23, väldigt tidigt för att vara jag. Tyvärr så kände jag mig inte ett dugg friskare då jag vaknade vid halv nio utan huvudet kändes som att det skulle sprängas och jag blev tvungen att ligga kvar, först kvart i elva började huvudvärken släppa och jag kunde masa mig upp ur sängen. Ont i huvudet har jag fortfarande, fast nu är jag sjukt trött också, allt bara för att jag har sovit så mycket. Allt verkar vara en ond cirkel.
Hur som helst så håller jag som mest på att försöka skumma igenom en bok av en tysk snubbe som heter Koller, han verkar mest bara vara flummig tycker jag...fast det är väl alla professorer?

Ikväll är det i alla fall Antikrundan, tjoho! Hoppas jag är hemma i tid... eller om inte så hoppas jag att jag i alla fall pluggar på duktigt på skolan. Annars är det ovärt.

L8r!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0