Dating in the dark.

Tjah!
Har varit en ganska bra dag idag. Var väldigt produaktiv i slutet av den då jag satt i datorsalen på UB och gjorde bort två uppgifter, en tills på tors och en till nästa vecka.
Nu sitter jag i sängen hemma och ska titta på det nya programmet "Dating in the dark", känns som ett jäkligt pinsamt program. Dom ska alltså blinddata i totalt jävla beckmörker. Uscha, känner på mig att jag kommer skämmas jättemycket om tom typ tar på varandra eller flirtar järnet eller typ blir jättebesvikna när ljuset tänds. Jag hade aldrig vågat varit med! Jag tror nämligen att jag hade blivit ganska poppis i mörkret...ja tror liksom att jag hade kunnat sälja mig själv ganska bra med humor och genom att typ hålla borta pinsam tystnad osv. Men sen när det är dags att tända lampan är jag rädd för att de skulle bli besvikna och tycka att jag är ful eller att min personlighet inte matchar mitt utseende. Hade nog blivit väldigt sårad då om jag "känt" något tidagar.
Aja, skit samma, det är ju ändå inte jag som ska vara med. Nu håller jag bara tummarna för att jag inte ska skämmas ihjäl och att ingen av tjejerna/killarna blir sårad.

Tjipp!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0