DD och plugg.

Det var som jag trodde. Kände på mig att den där Andreas och Marck skulle bli besvikna och sårad. Däremot blev jag glad om än lite förvånad att han Charlan ville träffa Josefin efteråt. Det kändes lite som att han var en person som går mycket efter utseende, och som han reagerade då ljuset tändes verkade det inte som att han blev så imponerad. Jaja, kul för dom i alla fall.
Hur gick det sen frågar jag mig.

Vet ni vad jag har gjort nu? Jo jag har varit duktig och skrivit ut massa sidor om Colanisation och Decolanisation och då menar jag verkligen massor, närmare 43st faktiskt. Det ska jag läsa och förstå imorgon tänkte jag, wish me luck!
Alltså det är verkligen mycket att göra i skolan just nu. Jag borde även ta tag i och plugga inför nästa Vokabulärtenta som är om lite mindre än en månad. Jag fick tillbaka förra tentan vi gjorde idag, var 2 poäng från VG, så det känns lite surt. Men glad är jag!

Nu Despi. Later kanske!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0