Drömtydning.

Tja! Vaknade precis. Är lite stressad... måste bara berätta att jag drömde att jag med flera va på ett tivoli inatt. Var där med nå småbäbisar (dom var ju knappt ett år) och skulle hjälpa dom att åka karusell. Haha!
Och så drömde jag att Anna L-S va med i vasaloppet, det gick riktigt bra för henne, fast jag vet inte om hon vann eller inte för jag vaknade innan målgång.

Drömtydning:
Tivoli: besöka: trevlig upplevelse väntar.
Se utifrån: drömmen symboliserar din känsla av att vara "utanför". Du bör försöka övervinna din blyghet och ta initiativ till kontakt med dina medmänniskor.

Trevlig upplevelse väntar, tjoho!
Det va väl bra att jag "besökte" tivolit då, för hade jag sett det utifrån hade jag blivit förvirrad. Jag är väl den minst oblyg människan då det kommer att komma i kontakt med nya människor? Eller, det trodde jag i alla fall...

Nu Frulle sen skolan sen tenta. Wish me luck!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0