Hejdå maten.

Oj såg att jag skrev förra inlägget redan för typ 50 min sen. Och jag har hunnit med massor sen dess, jag har varit upp på vinden, jag har käkat...och det viktigaste, jag har städat frysen. Hittade massa vegmat som gick ut år 2006. Inget jag vill äta precis, så det åkte i soppåsen på en gång. 
Anledningen till varför jag har så mycket gammalt är för att mamma tömde sin frys hemma för typ ett år sen och skickade upp massa vegmat till mig som hon hade hittat i någon gömma, och (eftersom jag är enda vegetarianen i familjen så gör de ingen nytta där hemma) och inte kollade jag på datumet då utan slängde bara in det in i frysen. Så har det legat där orört forever!
Nu kan jag säga att det ekar tomt i frysen....tror jag slängde minst 10 lådor. Det är maaassa pengar det mina vänner. Tur att mamma var så snäll när jag klagade lite över min situation att hon gick med på att hon ska handla mat åt mig i helgen, då vi är i övik, som jag kan ta med upp. Awesome!
Full frys sen igen då, som det ska va!

Nu antikrundan. Bis später!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0