Hem och äta lite vegatariskt?

Nu sitter jag i UB istället med min egen dator, tyvärr så blir inte det så länge till då det visade sig att jag glömt datorsladden hemma. Smart tjej!
Ja orkar nog inte plugga så länge idag ändå, har typ haft ont i huvudet hela dagen så jag vill mest hem. Men innan jag går hem ska jag se till att ha gjort minst 10 sidor i Vokalbulären inför nästa tenta om typ två veckor. Jag ska för första gången i mitt liv försöka vara en duktig student och vara ute i god tid med saker och ting. Heja mig.
Appropå heja mig så vet jag inte om jag har sagt det redan men jag klarade fonetiktentan, så jag slipper göra omtenta, tjohohejtjoppfalleraaah va bra.

Eftersom datorn håller på och dör så ska jag runda av det här nu med att bjuda på en rolig bild.

Personalen på Coop på Ersboda kan tydligen inte stava så duktigt märkte jag då jag var där i....eeh, måndags?



Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0