Hissåkarna festade igår!

Godmorgon! Ja ska snart iväg på Skogis. Men tänkte summera lite hur helgen varit, för nu är den slut va?
Igår var också grymt roligt. Toppenbra helg med andra ord!
Vi började partajandet genom att förfesta hemma hos Pernilla, hon hyr lägenheten av Linnea som var uppe i umeå i helgen en sväng. Vi lyssnade på Lady Gaga, disskuterade alternativa svar på sms från killar och drack vin. Mycket trevligt! Sen sprang vi på våra klackar till bussen, åkte ner på stan och drog på Rex. Va inte så mycket folk där från början, vilket va bästaste, vi ägde dansgolvet! Drog ner på schlagerdansgolvet efter ett tag och där råkade jag nog sjunga bort min röst. Den är lite klen nu. Roligast var dock då jag hittade en gömd dörr, som jag och Johanna smet in i, vi kom "backstage" så att säga, hittade en hiss, vågade oss in i den och åkte uppåt. Taaadaah! Vi kom fram bakom ett draperi bakom stora dansgolvet. Vi fick några förvånade blickar då kan jag säga. Vi åkte en gång till sen, och tog med oss de andra tjejerna med. Coolt att kunna säga att vi åkt hiss på Rex? Haha ja!
Har inte kikat om det finns några roliga bilder på kameran, men det gör det säkert! Lovade ju bilder från i förrgår med, men det har jag inte hunnit med än. Kanske senare ikväll!

Nu ska jag som sagt snart bege mig iväg på Skogis tillsammans med mina kära utisar. See ya där kanske!?

Tjarå!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0