Home sweet home.

Tja! Sitter hemma i Umeå nu igen efter en helt underbar helg i Övik. Blev ju nykter hela helgen, dock är jag ungefär lika trött som då jag har festat hela helgen (om inte tröttare), ni ska veta att det är inte bara att hänga med en liten ettåring hela dagen och natten, man blir trööött. Men han är gosigast någonsin, om man ligger i soffan med han på magen och säger "gosigosigosigosi" så gosar han ner ansiktet och kinden mot brösten eller magen och ser jätteglad ut. Bästaste!
Håller på att laddar in bilderna från kameran nu, kanske bjuder på några härliga bilder sen om ni har tur. 
Först ska jag kika lite på "Ballar av stål" och sen se på slutet av Wallander, tror jag redan har sett den så då börjar vi med Ballarna. 

Svar till Malins kommentar: Tja! Jag tycker hon är lite söt, särskilt då hon blir så chockad då hon vinner, eller mitt i låten då hon sjunger, blundar och dansar. Söt då liksom!
Svar till Elins kommentar: Ha! Jag tycker också det är bättre då jag är med och kan hålla koll på dig. Till helgen!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0