imorgon ska ja shoppa!

Tja! Kom typ precis hem, har gjort massa ärenden efter skolan. Bland annat köpt frimärken, varit på apoteket och handlat frulle till imorgon. Ni vet såntdär viktigt man måste göra. Dock längtar jag tills imorgon, då har jag bestämt mig för att åka ner till stan och shoppa. Behöver ju som jag sagt tidigare köpa nya skor...och lite fler vardagskläder hade inte varit helt fel.

Idag är förresten bäääästa tvdagen. Despi, cougar och DiD, Awesome liksom. Blir med andra ord inget mer pluggande idag, måste ladda inför att titta på tv massa timmar. Ska ladda med vegpytt och rödbetor. Götta!
Imorgon blir det kanske partaj, är St. Patricks day och alla irländare är överpeppade på att supa hela dagen. Jag är måttligt peppad, men det kanske ändrar sig!

Nu mat, sen soffläge.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0