Keywords och skor.

Pjuh, blev typ klar med keywordsen typ alldeles nyss. Det drog ut på tiden kan jag säga, och inte blev det nå bra heller. Måste nog gå upp tidigare imorgonbitti och titta igenom och skriva om. Imorgon har jag sista lektionen för den här veckan, tjoho va skönt! Fast jag är ju inte ledig i ordets rätta bemärkelse egentligen, jag har ju tenta på fredag som jag måste plugga till och ännu en på torsdag nästa vecka. Inte skojskoj!
Nått som däremot är skoj på riktigt är att jag måste köpa ett par nya skor....åhh ja älskar shoes, synd bara att de är så svårt att få tag på några som är riktigt bra. Eftersom jag är så lång har jag ganska stora fötter, och eftersom jag är så lång vill jag inte gärna ha höga klackar så jag blir två meter. Skorna måste alltså vara snygga, sköna, se snygga ut trots storleken, samt ha en lagomt hög klack som inte gör mig groteskt stor men samtidigt klickklackar sådär härligt då man går. Ja ni hör, det är inte det lättaste att matcha alla min krav, men undra när jag ska iväg och leta skor då? Kanske på onsdag...?

Men nu ska jag sussa! Sov gott sötisar!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0