Liten blir stor.

Hej allihopa! Ligger i soffan hos J, har precis svullat i oss massa god mat. Det jobbiga är bara att min hals är typ död, så det gör ont varje gång jag sväljer. Dessutom så har jag nysit minst 6 ggr idag, inte okej.
Ligger och tittar på en film om Irlands frihetskrig, men egentligen borde jag väl plugga. Får göra det imorgon istället, ja skyller på att jag är sjuk.
Till helgen blir det i alla fall lugnt, söta lilla rara Walter blir stora pojken på lördag och fyller 1 år. Helt sjukt att han blivit så gammal, känns som alldeles nyss jag höll i han och han var liten som en fågelungen. Snart är han stor nog att skrika "Moster!" efter mig och har mig lindad runt lillfingret. Så till helgen ska jag alltså ner till Övik och gratta sötisen. Tror jag åker på fredag redan, så jag får mysa riktigt ordentligt.

Jag har förresten två roliga bilder ni måste få se sen, fast dom är på mobilen och jag har ingen sladd med mig. Får bli imorgon. Istället får ni se två bilder på Walle!
Puss och hej på ett tag!

 Walter 2 veckor.  Walter ca 8-9 mån

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0