Man trillar in i lunken.

Godmorgon! Då börjar man vänja sig vid att vara hemma då. Vaknar av ett en av våra fem katter balanserar på blombänken och är på väg att riva ner en blomkruka. Hann stoppa henne i sista sekunden. Har även börjat vänja mig av ljudet av pappa på traktor och allt fågelkvitter utanför fönstret. Det går fort. Det är mer vår här än uppe i Ume iaf, man ser ju till och med vägarna här!
Ska snart ta en sen frukost, läsa massa veckorevyn som skickas hit som jag inte hunnit läsa än, eventullet plugga lite grammatik, översätta en text, googla en bok jag inte fått tag på och kanske läsa lite amerikansk realia. Jag har även fått i uppdrag av pappsen att sätta på kaffet halv ett, så att karlarna som jobbar med att lasta höet får i sig lite fika. Men först som sagt frulle!

L8r!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0