mat,mat,mat.

Nu sitter jag hemma igen. Ska snart sätta igång och laga paj och kladdkaka inför ikväll. Men först måste jag käka lite frulle, åt aldrig hos J för grabbarna grus hade "glömt" att diska, blev inte så sugen på att äta då det var så smutsigt där. Jag har ont i halsen också, aj. Vill inte bli sjuk, har inte tid att bli sjuk.
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll med...kanske kavaj och nått snygg till, men frågan är vad. Och det är så svårt att gå ut i kavaj, jag får som inte plats med den under jackan. Utan då måste jag pula ner den in väskan och då blir den skrynklig och då blir det inge snyggt och ja...ni förstår problemet. Men det där tar jag itu med senare, nu måste jag som sagt käka frulle och laga mat/efterrätt.

L8r!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0