Melodifestivalen.

Anna Bergendahl är ju söt, så det va väl bra att hon vann. Eller ja, allt är väl bättre än den där jäkla tjejgruppen som döpt sin grupp efter en töntig liten blomma. Varför hade en av tjejerna blöjbyxor? Varför låtsades en annan tjej spela dragspel? Och varför sjunger "småtjejerna" en låt med massa anspelningar på sex och som är en jävla ripoff på Sareks gamla låt. Why? Jag blir så irriterad. Jag sa då jag tittade på programmet att om de hade vunnit hade jag bojkottat Eurovision och Melodifestivalen nästa år. Tvi vale.
Förutom Anna då (som förövrigt är väldigt söt då hon sjunger och dansar) hade jag gärna sett Pernilla Wahlgren med sin tvättäkta schlager, eller Erik Saade med sin sköna discodänga som vinnare. Salems låt är också bra, den kommer jag lägga till på min spotifylista snarast möljligt. Och kanske får jag se honom live nästnästa helg...om jag får ur tummen ur röven någon gång och köper en biljett till Umeopen. Dit ska Melissa Horn mitt hjärta också. Måstemåstemåstemåste köpa biljett...

Nu ska jag ringa J och sen sova.
PS. Elin är förresten ute och festar ikväll (inget ovanligt iofs men), håll gärna ett öga på henne åt mig om ni/nån ser henne!

Pussnatt!

Kommentera gärna!
Postat av: Malin

Men NEJ Frida ! Hon är inte söt att titta på, ser ut som hon ska skita på sig när hon sjunger höhö :D

2010-03-14 @ 10:29:22
Postat av: Elin

Ha! Tycker bättre om när du är med ut och du själv kan hålla ett öga på mig i stället. :)

2010-03-14 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0