Min favvisbok.

Hej igen! Nu har jag varit väldigt duktig, har käkat gooood mat samtidigt som jag har gjort 4 matlådor. Väldigt duktigt Frida!
Det jag egentligen ville säga var att jag blev överlycklig igår! Jag fick nämligen veta att en bok som jag har haft som favorit sen jag var kanske 13 år ska komma ut som film. Tjohoho! Boken heter "Flickan från ovan" och är skriven av Alice Sebold, hon har skrivit många väldigt bra böcker, bland annat "Efter våldtäckten".
Jag kommer ihåg att jag läste boken från pärm till pärm då jag fick den när jag var "liten". Den är väldigt gripande och fin trots att den handlar om en mörk händelse. Den har biopremiär den 2 April, ni kan lita på att jag ska se den då!




Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0