Nostalgi!

Ååååh, jag sitter och läser min gamla blogg http://Neigediegeige.spaces.live.com som jag hade typ mellan 2006 och 2009. Den är ju klockren! Gå in och läs dom riktigt gamla inläggen eller kolla på de lika gamla bilderna, roooligt!
Det är så skumt, känns som att det är en helt annan tjej, samtidigt som jag känner igen precis allting!

Tre exempel:

14 December 2006
"Middagen var kanske inte i toppklass pga några störade moment. Dock blev allt hundra ggr bättre så fort man fick lite alkohol i blodet, (här sitter jag alltså och förespråkar alkolism....hmm..)."

22 December 2006
"Aja förutom min ångest har jag även lyckats vara lite fyndig och samtidigt informativ idag/igår natt. Jag undervisade Johanna i hur man kysser någon. Här är min beskrivning:
"Ni för era nordligaste ringmuskler mot varandra å öppnar dom lite, sedan sticker ni ut eran salivprydda tunga och för in den lite försiktigt in i den andres gap....väl där inne kör ni en lagomt snabb centrifug."

29 Januari 2007
"kom på en sak jag glömde skriva igår, nämligen att jag fick två komplimanger för mitt hår...så sött. Jag som alltid trott att folk sett det som ett skatbo..."

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0