pluggiplugg.

Det gick faktiskt riktigt bra på litteraturen. Vi gick nämligen aldrig igenom det vi skulle ha förberett, istället babblade bara läraren på, och det va ju ganska soft. Har förövrigt varit en bra dag, kände mig skapligt duktig på översättningen och det va ju najs, men det allra bästa är att vi fick veta resultatet på fonetiktentan idag...tjiho jag klarade den! Inte med någon större marginal, men ändå, att slippa skriva omtenta är det bästa jag vet.
Just nu sitter jag och ska försöka fixa inför torsdagens kulturlektion och nästa veckas översättningslektion. Borde även plugga realia men det är så jävla tråkigt så jag orkar inte. Borde börja med Vokabulären del 2 med, kanske blir lite sånt efteråt.
Aja, nu ska jag ta tag i det här! L8r!

Jag älskar fortfarande.
Lady Gaga - Paparazzi

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0