Sms, tenta och Perman-tillstökaren!

Förra veckan skrev jag väl hur många sms jag hade skickat va? Då var det kring 124st? Nu när jag raderar "sända poster"-mappen är det "bara" 115 sms skickade. Det är väl godkänt va?

Imorgon är det som sagt tenta. Fast jag tänker inte så mycket på den, det jag tänker på är Efter-tentafesten vi ska ha på kvällen. Kommer bli så roligt att festa till det ordentligt med nya klassen. Awesome liksom! Det jag finurar lite på är bara på vart vi ska gå ut, jag är skapligt less på Corona nu, men det kanske blir dit ändå. Är ju ändå det som är bäst på Campus på fredagar...eller?
Åååh, tittade precis till Perman in hans bur, gjorde rent, gav ny mat, fyllde vatten osv. Nu har han dragit ut allt papper ur lillbruren och spridit ut det överallt. Ååh, vilket liten kaosmakare han är. Bara att fixa till igen, gör om gör rätt.

Sova sen kanske?

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0