Bra träningslåtar?

Har precis tryckt i mig frukosten bestående av fyra små torra mackbitar med lite smör på och till det ett glas vatten. Ska strax iväg på skolan för att skriva klart ett Pm som ska in på fredag. Jag har fått en hel del jobb innan dess så jag vill helst ha det överstökat så snabbt som möjligt.
Jag tänkte att när jag kommer hem ikväll och innan jag drar på Iksu så skulle jag byta ut musiken på Mp3n från lugna myspyslåtar till riktigt braiga träningslåtar. Har ni några tips på peppande låtar?

Så här ser förresten min fortsatta vecka ut:

(Idag) Tisdag: Plugga 9:30 - 15:00, Hem och ta en promenad med Wilma* 15:30-16:30, käka nått, gym och kondigtion på Iksu.
Onsdag: Skola 10:15-12:00, plugga på skolan, Wilma*, Beachvolley kl 18 och sen eventuellt lite mer gym.
Torsdag: Jobb 06-09, plugga på skolan(?), Wilma*, Simma och Aqua Power 19-21?
Fredag: Jobb ett 06:30-10:30, Jobb två 11:00 - 14:00, inlämning av pmet kl 15. Iksu, eller kanske ta ett glas vin och chilla?
Lördag: Eventuellt ner på stan för inhandling av nya träningskläder, tjejmiddag hos J?
Söndag: Eventuellt basta på skogis med utisarna, hundträff med Wilma.

Nä nu ska jag ta och måla på mig fejjan och sen ta en promenad till skolan för att sätta igång med Pmet. Håll tummarna för att jag blir något så när klar idag, vore najs.
Hörshej!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0