Dags att sparka igång!


Tja! Tänkte att det kanske va dags att sparka igång den här bloggen igen.
Jag ska nämligen sparka igång mig själv idag med! ...eller jag har redan startat det. Började med att gå från Ålidhem till Mariehem kl 05:15 idag, tog ca 40-45min. Anledning till varför jag var ute så tidigt? Jo jag har börjat ett nytt jobb. Har alltså slutat på mitt tidigare jobb och nu jobbar jag för Qwork och Ica istället. Jag går alltså till olika Ica-affärer i arla morgonstund och hjälper till att packa upp varor på hyllorna. Väldigt IQ-befriande jobb....Något som är väldigt skönt då man annars tänker (ibland) en hel del på skolan.
Aja, efter den promenixen promenerade jag till skolan, har lektion i två timmar och sen pluggade jag lite, promenerade till Ica, shoppade hälsosam mat och gick hem. Sen så gick jag långispromenad med Wilma, lekte i snön mm. Efter det drog jag på IKSU och förnyade mitt Iksukort, tjiho! och  sen gick jag hem.
Nu sitter jag och väntar på att dra iväg till Iksu igen, denna gång för att träna. Mellan 19-20 är det Aqua Power som gäller, tjiho, som jag saknat att träna det! Innan passet kör igång ska jag försöka hinna simma minst 30 längder.

Så nu är ni också on board med att jag ska bli fin, smal och sund. Bra, då kan ni daska mig på fingrarna om ni ser att jag käkar godis, kakor eller liknande. Deal!

Nu ska jag iväg på Iksu och köra första passet. Aqua Power!  Wiiie, är så roligt. Idag ska det tydligen vara en kille som håller i passet, känns spännande då jag bara varit på pass ledda av tjejer. Hoppas han kör hårt med oss! Eller ja....hårt och hårt....allt kommer ju vara jobbigt för mig som inte har någon kondis kvar alls. Bääh.

Herrå! Hörs kanske då ja kommer hem igen o ska käka!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0