Gojibär

Alltså kaffet i lindellhallen smakar inte inte inte bra idag. Tvi vale. Det förstörde hela den goda eftersmaken efter min lunch kan man säga.
Till lunch blev det den där keso-röran som jag pratade om tidigare. Sjukt gott! Köpte en låda med bär på Ica igår, det var en spännande blandning med typ blåbär, tranbär, lingon och gojibär. Har hört att gojibär ska vara bra för förbränningen, och ögonfrämjande eller nått, låter inte dumt!

Haha, den här sidan säljer verkligen in Gojibäret! http://gojibärforlife.se/varfor-ska-du-ata-gojibar 
Vem vill itne trycka massa sådana nu liksom?

Förresten, angående Elins kommentar: Jag har som också saknat att blogga....börja igen du med!
Och jag tror jag fortsätter köra på min påhittade halvstrikta VegLchf-"diet", jag är lite anti det där med att äta majonäs och grädde och gud vet vad. Haha.

Nu ska jag fortsätta plugga i typ 1h 45m till, sen hem och promenera/leka med Wilmis.

Tja!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0