Hej!

Har haft fullt upp nu två dagar så jag har typ inte hunnit sitta vid datorn nått. I torsdags jobbade jag, hängde jag på skolan och plugga massa och när jag väl kom hem så packade jag bara väskan och drog på IKSU för först lite gym med Anna och sen Aqua Power i en timme. Riktigt skönt.
Igår jobbade jag 06:30-14:00, skapligt jobbigt men kommer blir skönt då ja får lönebeskedet. Wiie. Efter jobbet så gick jag hem från Mariehem, hämtade upp Wilma och sen åkte vi buss ut till Holmsund för att hälsa på Johan på firman. När han var klar där så drog vi på Strömpilen och systemet, köpte hem lite öl och sen myste vi hemma bara hela kvällen.
Snart ska jag iväg på Ica och köpa Cremefraiche och paprika inför ikväll. Blir tacotjejkväll hos Johanna, himla trevligt ska det bli!

Aja, dags att fräscha till sig kankse och ta med Wilma ut en sväng.

Tjjjaaah!

Ps, helgen är träningsfri ;)

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0