Hemma i soffan!

Aaaah, det känns i benen att jag har tränat nu. Skönt!
Det blev ca 40min på löpbandet varav jag sprang/jobba typ 15min och sen gymmade jag ungefär lika länge. Alltså min hjärna tror inte att jag orkar springa, så då lägger jag av och typ går snabbt istället. Måste träna bort det där genom att springa tills jag stupar och visa mig själv att jag faktiskt kan!
Snart blir det mat, mums! Sen så ska jag kika på Veckans Brott med sötisen Leif Gw, och sen ska jag sova.

Förresten, så här söt var Wilma då jag kom ut ur duschen nyss, hon hade väl tyckt att jag tog liiite väl lång tid på mig eller nå eftersom hon har hämtat 6st leksaker att roa sig med, haha!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0