Sådärja!

Nu har jag precis kommit in efter en promenad/lekstund med Wilma och hunnit trycka i mig lite "innan-träning-mat" i form av tonfisk med vitlökspulver, pepper, cremefraiche och en liten snutt gurka till. Riktigt gott och mättande måste jag säga! Det roliga är att jag sitter redan nu och planerar vad jag ska käka då jag kommer hem och analyserar om det är bra eller inte. Min tanke är att jag ska steka upp lite veg-korv, men till korv så måste man väl ha ketchup....alltså det är så sjukt mycket socker i den så jag borde väl egentligen hålla mig borta från den? Eller?
...Jag köpte iaf chornichon´s idag, perfekt att snacksa på om man får ett sug.

Nu ska jag leta upp min slitna gamla sportbh, packa ner mina osköna träningsbyxor, leta upp inomhusskorna och nån icke åtsmitande tischa. Haha visst låter det som att jag kommer bli snygg...not. Aja, får se till att köpa en bättre uppsättning träningskläder på lördag.
Tjingeling!

Förresten, kommentera gärna eller tipsa om vad ja kan äta osv.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0