Afternoon tea

Nu är jag hemma och har precis fikat lite thé och varma mackor. Riktigt gott!
Hemtentan går segt men jag har i alla fall kickat igång den lite. Imorgon blir det jobb 7-12 och sen blir det raka vägen till skolan, datasalen och hemtentan igen. Urk. Eftersom hela tentan är på fyra frågor och jag har gjort knappt en idag på typ 5 timmar så kan man ganska snabbt räkna ut att jag kommer måsta sitta hela dagen imorgon, lite lördag, hela måndagen och sen på tisdag innan den ska in kl 15. Men gud, jag tar hellre en salstenta tusen gången om! Det jobbiga är inte själva skrivandet, utan det är letandet av källor som stämmer med det man redan kan som är det dryga. Mööh.
Sakner Wilma gör jag också, min lilla plupp har inte varit hemma på två veckor!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0