Im back!

Hej! Nu har jag som så många skaffat mig en såndär Smartphone, och ja, den är verkligen smart! Det är en Samsung Galaxy S2 och jag är verkligen helnöjd! Det som är lustigt är hur telefonen ger exempel på vad den tycker jag ska skriva. Meningarna här uppe tyckte den skulle vara "jag är verkligen Jeltsin!"och "...ger exempel på oktoberfest" haha! Så skriver jag något heltokigt (telefonen tyckte: heligt) så är det inte jag utan min kära phony! Jag ska försöka lära mig lite mer om det här mobilbloggandet senare men nu måste jag på skolan och skriva hemtenta, möööh! Ps. Jag är inne på tredje dagen med huvudvärk, aj (telefonen tyckte: Ajax) Tjipp!

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

En smart grej att göra vore ju att stänga av auto correct :)

2011-11-03 @ 09:52:31
Postat av: Fridolita

Hej anonym, det är inte autocorrect, utan det är förslag som dyker upp ;)

2011-11-03 @ 10:24:38
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0