sitter i klister.

Sitter på skolan och försöker skriva hemtenta, har tagit mig tre rader framåt. Heja mig!
I mina lurar har jag Florence and the Machine´s nya album Ceremonials, grymt bra! Hela albumet håller hög kvalitet, är väl någon låt som är lite sämre kanske, men inte mycket!
Skönt är det iaf att de dryga tjejerna som satt här tidigare har gått, den enas skratt gick mig på nerverna och de andra två pratade på tok för högt. Isch.
Snart dags att stoppa något i magen, men som ni kanske läste i ett tidigare inlägg så har jag väldigt ont om pengar just nu, därför blir dagens lunch en fattig macka och vatten, gott...

Ont i huvudet har jag fortfarande också...suck.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0